неделя, 22 ноември 2015 г.

Есенна картичка

   Наскоро имах поръчка за картичка за Юбилей за дама ,но без да се акцентира на възрастта.
Вдъхновена от  топлината на есента и цветовете навън , реших , че не ще пропусна да отлети есенното ми настроение и...ще изработя  Есенна  катичка за поръчителката...


Разрових купчините със дизайнерски хартии ,приготвих си оранжевото мастило на  Stamperia, което ми е съвсем новичко..(ха ха), любимия печат с нотите на същата марка..и...още други нещица, които често използвам..включително новия ми пънч -"Кленово листо". Най-сетне му дойде реда,..та кога ако не през есента-))и..ето резултата.
Блестящата рамка е от перлен картон ,който богато дистреснах с оранжево мастило, както и всички ръбове за завършек с кафяв нюанс..(използвах  дистрес мастилата на Ranger)
Оранжевите листа са боядисани с напукваща боя " antiqued bronze "на Ranger. Получи се добре ефекта ,има и доста блестящ пигмент..
Цветчетата също обработих с мастила  а светло-синьото е "посребрено" леекичко със акрилна боичка на Маестро Пан- "платинено бяло"- тази българска марка  акрилни бои имат изключително бога спектър цветове и са на най- добра цена на пазара..определено си струват. 
Релефните бляскави акценти еа от хартията...имам я отдавна ,но не мога да се сетя марката..

Най-трудното в случая бе по Залез слънце да направя снимките.

Ами това е резултата - снимки без обработка,но с много естествена топлина в тях. На мен в крайна сметка ми харесаха-....надявам се и на Вас-)))
Поздрави от мен и до скоро....
http://craftsandmeinspiration.blogspot.bg/2015/11/november-challenge-autumnfall-colours.html

Няма коментари: