понеделник, 8 юни 2015 г.

Здравейте,
Не съм писала в блога от почти година ,но  през това време направих доста нови  картички  и Картички -плик за поднасяне на паричен подарък..предимно Сватбени и за Кръщене.
Ще покажа някой от тях..
Една мила дама от София се свърза с мен и ми поръча “две пликчета за парички“ за момченце..Спешно от днес за утре-..е признавам си - поизпотих се ,защото спешните поръчки ме сряскат и нямам опит с бързината.. но ...“гордо ще се похваля“ ,че бързичко  зацепих на  бързите обороти и ..се вмъкнах във малкото време което имах..-))
Та Новото с което мога да се похваля , че вече приемам и “Спешни “ поръчки..-)) нещо което до скоро неми се бе  получавало.. Но в този забързан живот..можем ли да опазим хобито си, (което постепенно се стремим да превърнем в комерсиално занимение) да остане настрана от бързината на ежедневието-))
Това е резултата - мисля че се получи много добре...т.е. доволна съм от себе си (скромно или нескромно за звучи) И най .важното е  клиентката остана много доволна-))
За Картинката използвах аквалерлите  моливи , вече се сдобих и нов комплет Фабер Кастел, Дигитални печати, Цветята и клонките ми наряза приятелчето ми Златин от Злати-Арт..
Хартиите са от едно много красиво блокче с детски десени.. но така и не мога да цитирам  дизайнерската марка.. (ще я добавя по-късно ..евентуално)защото десените са страхонти а хартията е плътна и се работи с удоволствие.
Поздрави от мен и..следва втора част..
Покани за кръщене -а момченце.. от същата Клиентка-))
Лека вечер и до скоро-)) 
 
 

Няма коментари: