понеделник, 17 декември 2012 г.

Картичка с коледен венец

Продължавам усилено да се трудя за Коледния базар Откриването е утре от 17,30ч...... 
 ...в Карлово в Градската Художествена галерия...Ето някой от последните картички ,които направих.
Ще се включа в предизвикателство №146  на Bearkis.при Картичкофуриите
а също и при http://hobbychallenges.blogspot.com/  цветова комбинация - червено ,зелено и златно, зададено от His.
Коледния венец е "изтъкан" от много Снежинки, затова ще го покажа и при
http://cardmaniachallenges.blogspot.com/  .
  Поздрави от мен и до скоро!

5 коментара:

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Чудесна инициатива си подхванала..Успех на Коледния базар от мен . Картичките са чудесни, а каузата благородна и от сърце се надявам да е успешна!
Благодаря ти,че ги сподели в Хоби предизвикателство 28, зададено от ХИС

Pepi каза...

Благодаря ти за добрите думи ! а и също че намери време да оставиш коментар...(този месец забелязвам ,че другите блогове с предизвикателствата- не пишет вече коментари на участниците-((...)
Поздрави от мен и Весели Празници Краси!

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Весели празници и много здраве и късмет ти пожелавам!

Чудесийки от хартийки каза...

Чудесна е тази картичка! Харесва ми венецът от снежинки върху дантелената салфетка и готината пандела отгоре! А за инициативата за коледния базар - браво!
Благодаря, че включи картичката си в Хоби предизвикателство 28!

Pepi каза...

Благодаря ви !!!